Særligt tilrettelagte diplommoduler

Modulerne her på siden er tilrettelagt i samarbejde med en kunde. 

De er derfor målrettet en bestemt medarbejdergruppe, og har et fokus, som er aftalt med kunden.

Modulerne er åbne for andre interesserede, men fokus i indholdet er på en bestemt medarbejdergruppes praksis.

Moduler

Forår 2019

  • Praktikvejleder til pædagoguddannelsen, KØBENHAVNS KOMMUNE

    Mandag d. 28. januar 2019 til Fredag d. 31. maj 2019
    Beskrivelse

    Dette praktikvejledermodul er for praktiktovholdere, hvis klynge er med i afprøvningen af "Ny organisering af praktik i klyngerne og uddannelse af praktikvejledere" i Børne- og Ungdomsforvaltningen i Københavns Kommune.

    Nummer:
    191643
  • Den pædagogiske læreplan og udvikling af læringsmiljøer i dagtilbud, TÅRNBY KOMMUNE, hold 1

    Mandag d. 28. januar 2019 til Fredag d. 28. juni 2019
    Læringsmål

    Den studerende - kan bidrage til udvikling og forankring af den pædagogiske læreplan i dagtilbud - kan indgå i sparring med kolleger og ledelse om at undersøge, udvikle og evaluere pædagogiske læringsmiljøer

    Nummer:
    191650
  • Den pædagogiske læreplan og udvikling af læringsmiljøer i dagtilbud, HELSINGØR KOMMUNE, hold 1

    Mandag d. 28. januar 2019 til Fredag d. 28. juni 2019
    Læringsmål

    Den studerende - kan bidrage til udvikling og forankring af den pædagogiske læreplan i dagtilbud - kan indgå i sparring med kolleger og ledelse om at undersøge, udvikle og evaluere pædagogiske læringsmiljøer

    Nummer:
    191645
  • Den pædagogiske læreplan og udvikling af læringsmiljøer i dagtilbud, HELSINGØR KOMMUNE, hold 2

    Mandag d. 4. februar 2019 til Fredag d. 28. juni 2019
    Læringsmål

    Den studerende - kan bidrage til udvikling og forankring af den pædagogiske læreplan i dagtilbud - kan indgå i sparring med kolleger og ledelse om at undersøge, udvikle og evaluere pædagogiske læringsmiljøer

    Nummer:
    191646
  • Den pædagogiske læreplan og udvikling af læringsmiljøer i dagtilbud, FURESØ KOMMUNE, hold 1

    Mandag d. 4. februar 2019 til Fredag d. 28. juni 2019
    Læringsmål

    Den studerende - kan bidrage til udvikling og forankring af den pædagogiske læreplan i dagtilbud - kan indgå i sparring med kolleger og ledelse om at undersøge, udvikle og evaluere pædagogiske læringsmiljøer

    Nummer:
    191648
  • Den pædagogiske læreplan og udvikling af læringsmiljøer i dagtilbud, VALLENSBÆK KOMMUNE

    Mandag d. 4. februar 2019 til Fredag d. 28. juni 2019
    Læringsmål

    Den studerende - kan bidrage til udvikling og forankring af den pædagogiske læreplan i dagtilbud - kan indgå i sparring med kolleger og ledelse om at undersøge, udvikle og evaluere pædagogiske læringsmiljøer

    Nummer:
    191657
  • Børn, unge og familier i udsatte positioner - BORNHOLM

    Tirsdag d. 5. februar 2019 til Fredag d. 28. juni 2019
    Beskrivelse

    Modulet er tilrettelagt sådan, at du både tilegner dig ny viden og nye færdigheder, som gør dig kompetent til at formulere, diskutere og formidle centrale overvejelser i relation til valg af forskellige socialpædagogiske indsat

    Nummer:
    191642
  • Den pædagogiske læreplan og udvikling af læringsmiljøer i dagtilbud, HELSINGØR KOMMUNE, hold 3

    Onsdag d. 6. februar 2019 til Fredag d. 28. juni 2019
    Læringsmål

    Den studerende - kan bidrage til udvikling og forankring af den pædagogiske læreplan i dagtilbud - kan indgå i sparring med kolleger og ledelse om at undersøge, udvikle og evaluere pædagogiske læringsmiljøer

    Nummer:
    191647
  • Den pædagogiske læreplan og udvikling af læringsmiljøer i dagtilbud, TÅRNBY KOMMUNE, hold 2

    Mandag d. 11. februar 2019 til Fredag d. 28. juni 2019
    Læringsmål

    Den studerende - kan bidrage til udvikling og forankring af den pædagogiske læreplan i dagtilbud - kan indgå i sparring med kolleger og ledelse om at undersøge, udvikle og evaluere pædagogiske læringsmiljøer

    Nummer:
    191651
  • Den pædagogiske læreplan og udvikling af læringsmiljøer i dagtilbud, HERLEV KOMMUNE, hold 1

    Mandag d. 18. februar 2019 til Fredag d. 28. juni 2019
    Læringsmål

    Den studerende - kan bidrage til udvikling og forankring af den pædagogiske læreplan i dagtilbud - kan indgå i sparring med kolleger og ledelse om at undersøge, udvikle og evaluere pædagogiske læringsmiljøer

    Nummer:
    191652

Sider