Systematisk udvikling af praksis

Systematisk udvikling af praksis sikres bedst, når der opstilles klare mål for arbejdet, og når der bliver fulgt op med evalueringer, der anvendes i praksis. Ved at etablere et solidt fundament og grundlæggende arbejdsmetoder, som bruges i udviklingsarbejdet, bliver det nemmere at arbejde med nye tiltag og sikre den nødvendige udvikling.

Kontakt

Konsulent fra UCC

Ring til UCC's konsulentkontor for at høre mere om, hvordan vi kan skræddersy et tilbud der passer præcist til dine behov.

 

Telefon: 4189 7220

Investér i pædagogikken og styrk børns sprog

Hvordan sikrer vi, at børn er sprogligt kompetente, når de starter i skolen? Lad pædagoger og børn i fællesskab skabe pædagogiske læringsmiljøer i topform. Sådan lyder det fra Mia Husted og Ida Kornerup, der forsker i børns læring ved Professionshøjskolen UCC.

Børn og fysiske aktiviteter

Ny Didaktisk Aktionslæringsmodel

Forløb med aktionslæring erstatter i stigende grad traditionel efteruddannelse på det pædagogiske område, fortæller UCC-konsulent Søren Smidt, medforfatter til en ny grundbog der præsenterer en ny didaktisk version af den populære læringsmetode.

Tre personer som snakker med hinanden

Det får du

UCCs konsulenter tilpasser undervisning og kompetenceløft til den enkelte kunde. Vi tilbyder mange forskellige former for forløb og partnerskaber, der alle kan løfte jeres faglige niveau.